صفحه اصلی / بدون دسته / معرفی جمعیت ناجیان آب

معرفی جمعیت ناجیان آب

سازمان مردم نهاد جمعیت ناجیان آب بر اساس ارزش و جایگاه منحصر به فرد منابع آب در تامين رفاه و بهزیستی جامعه، با کسب مجوز از وزارت کشور، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ با شعار «آب برای همه، آب برای همیشه » آغاز نموده تا بر لزوم تداوم دسترسی به آب كافی و سالم برای همگان در هر زمان تأکید نماید.
جمعیت ناجیان آب به عنوان یک نهاد غیردولتی، تلاش می نماید، تا ضمن درک متقابل دغدغه های مستقل و مشترک مردم و مسئولان، چالش ها و راهکارهای مدیریت منابع آب را از دیدگاهی فرابخشی نگریسته و ضمن تعامل سازنده با دستگاه های ذیربط، مشارکت همگانی را در مدیریت پایدار منابع آب جلب نماید.
جمعیت ناجیان آب سعی نموده با گرد هم آمدن جمعی از نخبگان، بهره برداران، کارشناسان، هنرمندان و علاقه مندان؛ از جنبه های مختلف به تقویت سرمایه اجتماعی در مسیر نجات آب بپردازد. بر این اساس کارگروه آموزشی، فرهنگی، اجرایی و دانشجویی این سازمان، به صورت تخصصی فعالیت های متنوعی را در مسیر نجات آب و جلب مشارکت های همگانی برنامه ریزی کرده و به اجرا در می آورد.

 

امروز بعد از گذشت چند دهه برداشت بی رویه از منابع آب سطحی و زیرزمینی در کشور، زنگ خطر به صدا درآمده و دیگر مجالی برای استمرار وضعیت کنونی وجود ندارد. در این میان تغییرات آب و هوایی نیز شرایط را سخت تر نموده و فرصت سعی و خطا را سلب نموده است.
جمعیت ناجیان آب با امید به همراهی شما هموطنان عزیز برای یاری رساندن به نجات منابع آب قدم برداشته و بی شک به واسطه حمایت های فکری و اجتماعی شما عزیزان در این راستا گام های بزرگ تری را نیز برخواهد داشت.
برای همکاری با سازمان مردم نهاد جمعیت ناجیان آب و عضویت در سوپرگروه و کانال این سازمان در تلگرام، کافیست یک پیام اعلام آمادگی به شماره همراه زیر ارسال نمایید:

۰۹۱۵۵۳۸۹۰۱۳ (به نام جمعیت ناجیان آب)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 5 =