صفحه اصلی / اخبار / اکران “تالان” با حضور مشاور وزیر نیرو

اکران “تالان” با حضور مشاور وزیر نیرو

مدیرعامل جمعیت ناجیان آب از اکران مستند تالان در دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر محمد فاضلی، مشاور وزیر نیرو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مردم نهاد جمعیت ناجیان آب، مهدی جمشیدی گفت: مستند تالان که روایتی از آب های زیرزمینی ایران می باشد پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۹۷ ساعت ۸:۰۰ به همراه برگزاری پنل گفتگو و پرسش و پاسخ در آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برای اولین بار اکران خواهد شد. حضور علاقه مندان در این مراسم آزاد است.

جمشیدی با اعلام این خبر افزود: این مستند بلند را می توان اولین تجربه حرفه ای سازمان های مردم نهاد کشور در به تصویر کشیدن مسائل و چالش های مربوط به منابع آب زیرزمینی کشور دانست که در آن سعی شده است با نگاهی جامع، زوایای مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و تاریخی موضوع به تصویر کشیده شود.

وی اظهار داشت: فیلم مستند تالان کاری از محمد صادقی دهقانی، مستندساز جوان و خوش سابقه کشور است که با صدای استاد مسعود رایگان تهیه شده و فاز پیش تولید و تولید آن افزون بر ۱۸ ماه به طول انجامیده است.

مدیرعامل جمعیت ناجیان آب با اشاره به برنامه اکران این مستند در سایر استان های کشور اظهار داشت: اولین اکران این مستند ۶ اردیبهشت در مشهد صورت می گیرد و پس از آن برنامه اکران این مستند در سایر استان ها و شهرهای کشور اعلام خواهد شد.

جمشیدی با اشاره به دغدغه اصلی ساخت این مستند که بیان مسائل آب های زیرزمینی کشور از منظر اجتماعی می باشد، خاطر نشان ساخت: در فرآیند ساخت این مستند از نظرات کارشناسان، نخبگان و هنرمندان متعددی بهره گرفته شده است و امیدوار هستیم با توسعه هر چه بیشتر مخاطبان این اثر هنری بتوانیم این دغدغه را به بخش بیشتری از جامعه منتقل کرده و از این طریق شاهد ارتقای مشارکت های مدنی در نجات منابع آب کشور به ویژه آب های زیرزمینی باشیم.

این مطالب را نیز ببینید!

پرونده نافرجام کشف رود ۱۶ساله شد

درحالی که روزنامه خراسان رضوی در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۸۹ از ۵ ساله شدن پرونده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 2 =